Wednesday, March 20, 2013

HANDY са ИЗМАМНИЦИ!!!!!!

Купих си чисто нов смартфон Самсунг Галакси от Хенди. Не се чуваше добре и постоянно губеше сигнал. НА вторият ден отидох в магазина и ми казаха: "Какво очаквате това е андроид" На 6тия ден отидох в магазина и поисках да върна телефона. Казаха ми, че немога. Оставих го, за да каже сервиза, дали телефона може да бъде върнат. След около 2 месеца ми се обадиха, че телефона е ремонтиран. Чисто нов телефон за 400лв - върнат на 6тия ден - и ремонтиран. Отидох в магазина и ме накараха да подпиша споразумение, относно моята рекламация, че съм съгласен с извършения ремонт. А аз не съм. Аз поисках да върна телефона, а той е ремонтиран. Аз не искам да купувам развален телефон втора употреба. Ако исках, щях да вляза в продавалник и да си взема. А аз отидох в Хенди да си купя чисто нов телефон. И така вече 2ри месец телефона ми стои в магазина на ХЕнди!!!

Дайте съвети какво мога да направя? И моля ви не се лъжете да пазарите от Хенди!

ТЕ СА ИЗМАМНИЦИ!!!!!!!